Už vás nebaví denně dojíždět do práce, trávit množství času v kolonách a plýtvat tak svým časem? Najděte si práci na home office a začněte pracovat z domu. Poradíme vám, jak na to. Inspirujte se také výhodami domácí kanceláře.
Proč home office
Zkoušeli jste si někdy spočítat, kolik času strávíte na cestě do práce? Nezapomeňte do celkového času započítat také kolony, objížďky, případně ranní nebo odpolední dopravní špičku. Pokud tento čas převedete na peníze, zjistíte, že se vám mnohdy každodenní dojíždění nevyplatí.
V takovém případě máte dvě možnosti. První možností je domluvit se na home office, tedy práci z domu. Pokud to vaše práce umožňuje, představte svému zaměstnavateli důvody, proč chcete vyzkoušet tuto změnu. Pokud to vaše práce ovšem neumožní, je možná na čase začít hledat novou práci.
Vytvořte si pracovní prostor
Pokud již plánujete práci doma, myslete na prostor, kde budete pracovat. Neberte si s sebou pracovní počítač do ložnice ani si nedávejte smlouvy a faktury jen tak na kuchyňský stůl nebo do obýváku. Raději si zařiďte pracovnu nebo alespoň pracovní koutek. Nejenže tento pracovní prostor přímo vyhradí místo, kde budete ráno usedat ke stolu, ale navíc jej můžete nechat i v pracovním módu.
Jak najít práci
Při hledání vysněné práce můžete využít hned několik možností. Pokud však nechcete procházet nabídky Úřadu práce, procházet množství inzerátů a psát dlouhé životopisy, včetně motivačních dopisů, vsaďte na aplikaci pro hledání práce. Na jednom místě tak vidíte přímo nabídku firem a potenciálních zaměstnavatelů, navíc si můžete ve svém profilu přímo vytvořit vlastní životopis a jednoduše odpovídat pár kliknutími.
Berte možnost pracovat doma jako velkou výhodu a už na prvním pohovoru prokažte, že je na vás spolehnutí, že budete plnit termíny a práci odvádět stejně spolehlivě, jako kdybyste seděli v kanceláři.